Hell Bent

Wild magazin 2008 címlap motorja.

Váz:   SFC, Módosítva, Új hátsó merev villa rész a 360-as guminak, és lemezmunkák  
Blokk:   Ultima 2100cmm 140hp  
Váltó:   Ultima 6-seb.  
Kuplung:   Prímo leghosszabb változat csak ehhez a vázhoz  
Első teleszkópok és kiflik:   American Suspenzion fordított, rejtett fékes  
Első felni:   Weld Racing 90/80/21"  
Hátsó felni:   Weld Racing 360/30/18"  
Lábtartó rendszer, markolatok:   Acutronic  
Hátsó Fék:   PM.  
Sárvédők, tank, vázon lévő lemezelések:   egyedi kézimunka King M.-GM Shaper.  
Kormány:   egyedi King M.  
Trafótartó:   egyedi alu.  
Ülés:   egyedi fém alapon, eredeti bőrből amibe a minta kézzel van belekalapálva, végül festve  
Kipufogó:   SFC  
Fényezés:   Paintbox Airbrush  
2009 Devils motorshow:   Best Custom Choppers első helyezett,
Best In Show nyertes,
Legszebb Fényezés nyertes